Cadernos literarios

Caderno lorquiano con froitos

4,50 

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cm.
Cosido con fío vexetal.
Cartolina capa: Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

 

Con debuxos de Federico García Lorca realizados en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Alvarellos Editora lanza este outono cinco Cadernos lorquianos. Trátase de cinco modelos ilustrados con debuxos que realizou o propio Federico García Lorca en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Os orixinais pertencen á Biblioteca do escritor e amigo de Lorca Carlos Martínez-Barbeito (A Coruña, 1913-1997) e permanecen hoxe no Arquivo da Biblioteca Provincial da Deputación da Coruña.

 

Foron cinco debuxos que Federico García Lorca incluíu como dedicatorias dos seus libros en dous exemplares para Martínez-Barbeito, un de Canciones e outro do Romancero gitano. Segundo testemuño do propio receptor, o poeta andaluz debuxounas en maio de 1932 no hall do Hotel Compostela onde se hospedaba, e utilizando dúas plumas estilográficas prestadas polo seu amigo galego.

 

Estas cinco ilustracións aparecen publicadas e comentadas –xunto con outras tamén realizadas en Compostela– no libro Federico García Lorca en Santiago de Compostela (Alvarellos Editora, 2020), de Henrique Alvarellos, que saíu á luz en outubro de 2020.

 

Cada un dos modelos de caderno leva un nome identificativo: Pierrot, Biface, Negrita, Floreiro e Froitos, facendo referencia aos motivos que os ilustran.

 

García Lorca era tamén un orixinal e inspiradísimo artista plástico. Nos seus debuxos composteláns emprega técnicas superrealistas e liñas delicadas, aparecen elementos florais e rostros bifaces e sobrevoa nalgúns deles a omnipresente idea da morte e do fracaso que define boa parte da súa obra poética e dramática.

 

COIDADA EDICIÓN E PRESENTACIÓN

Os novos cadernos lorquianos están cosidos a fío e teñen 64 páxinas e unha coidada presentación e edición con cartolina de capa Masterblank liño de 270 gr. e papel interior Coral Book W de 90 gr.
Pódense adquirir a través da web de Alvarellos Editora, www.alvarellos.info, e serviranse baixo pedido ás librarías que as soliciten.

 

Características

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cm.
Cosido con fío vexetal.
Capa en cartolina Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

Caderno lorquiano modelo FLOREIRO

4,50 

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cm.
Cosido con fío vexetal.
Capa en cartolina Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

 

Con debuxos de Federico García Lorca realizados en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Alvarellos Editora lanza este outono cinco Cadernos lorquianos. Trátase de cinco modelos ilustrados con debuxos que realizou o propio Federico García Lorca en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Os orixinais pertencen á Biblioteca do escritor e amigo de Lorca Carlos Martínez-Barbeito (A Coruña, 1913-1997) e permanecen hoxe no Arquivo da Biblioteca Provincial da Deputación da Coruña.

 

Foron cinco debuxos que Federico García Lorca incluíu como dedicatorias dos seus libros en dous exemplares para Martínez-Barbeito, un de Canciones e outro do Romancero gitano. Segundo testemuño do propio receptor, o poeta andaluz debuxounas en maio de 1932 no hall do Hotel Compostela onde se hospedaba, e utilizando dúas plumas estilográficas prestadas polo seu amigo galego.

 

Estas cinco ilustracións aparecen publicadas e comentadas –xunto con outras tamén realizadas en Composela– no libro Federico García Lorca en Santiago de Compostela (Alvarellos Editora, 2020), de Henrique Alvarellos, que saíu á luz en outubro de 2020.

 

Cada un dos modelos de caderno leva un nome identificativo: Pierrot, Biface, Negrita, Floreiro e Cereixas, facendo referencia aos motivos que os ilustran.

 

García Lorca era tamén un orixinal e inspiradísimo artista plástico. Nos seus debuxos composteláns emprega técnicas superrealistas e liñas delicadas, aparecen elementos florais e rostros bifaces e sobrevoa nalgúns deles a omnipresente idea da morte e do fracaso que define boa parte da súa obra poética e dramática.

 

COIDADA EDICIÓN E PRESENTACIÓN

Os novos cadernos lorquianos están cosidos a fío e teñen 64 páxinas e unha coidada presentación e edición con cartolina de capa Masterblank liño de 270 gr. e papel interior Coral Book W de 90 gr.
Pódense adquirir a través da web de Alvarellos Editora, www.alvarellos.info, e serviranse baixo pedido ás librarías que as soliciten.

 

Características

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cms.
Cosido con fío vexetal.
Capa en cartolina Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

Caderno lorquiano modelo NEGRITA

4,50 

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cm.
Cosido con fío vexetal.
Cartolina capa: Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

 

Con debuxos de Federico García Lorca realizados en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Alvarellos Editora lanza este outono cinco Cadernos lorquianos. Trátase de cinco modelos ilustrados con debuxos que realizou o propio Federico García Lorca en Santiago de Compostela en maio de 1932.

 

Os orixinais pertencen á Biblioteca do escritor e amigo de Lorca Carlos Martínez-Barbeito (A Coruña, 1913-1997) e permanecen hoxe no Arquivo da Biblioteca Provincial da Deputación da Coruña.

 

Foron cinco debuxos que Federico García Lorca incluíu como dedicatorias dos seus libros en dous exemplares para Martínez-Barbeito, un de Canciones e outro do Romancero gitano. Segundo testemuño do propio receptor, o poeta andaluz debuxounas en maio de 1932 no hall do Hotel Compostela onde se hospedaba, e utilizando dúas plumas estilográficas prestadas polo seu amigo galego.

 

Estas cinco ilustracións aparecen publicadas e comentadas –xunto con outras tamén realizadas en Compostela– no libro Federico García Lorca en Santiago de Compostela (Alvarellos Editora, 2020), de Henrique Alvarellos, que saíu á luz en outubro de 2020.

 

Cada un dos modelos de caderno leva un nome identificativo: Pierrot, Biface, Negrita, Floreiro Froitos, facendo referencia aos motivos que os ilustran.

 

García Lorca era tamén un orixinal e inspiradísimo artista plástico. Nos seus debuxos composteláns emprega técnicas superrealistas e liñas delicadas, aparecen elementos florais e rostros bifaces e sobrevoa nalgúns deles a omnipresente idea da morte e do fracaso que define boa parte da súa obra poética e dramática.

 

COIDADA EDICIÓN E PRESENTACIÓN

Os novos cadernos lorquianos están cosidos a fío e teñen 64 páxinas e unha coidada presentación e edición con cartolina de capa Masterblank liño de 270 gr. e papel interior Coral Book W de 90 gr.
Pódense adquirir a través da web de Alvarellos Editora, www.alvarellos.info, e serviranse baixo pedido ás librarías que as soliciten.

 

Características

64 pp. Tamaño: 9 x 13 cm.
Cosido con fío vexetal.
Cartolina capa: Masterblanck liño 270 gr.
Papel interior: Coral Book W. 90 gr.

Caderno modelo CASTELAO

2,60 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp.
Capa plastificada de 300 gramos
Encadernado con cola Pur

 

Deseñado a partir dunhas letras capitulares de 1926.

 

Un deseño a partir de letras capitulares confeccionadas por Alfonso Daniel Rodríguez Castelao (Rianxo, 1886 – Buenos Aires, 1950).

 

Estas capitulares foran debuxadas para ilustrar a obra Na noite estrelecida de Ramón Cabanillas, publicada na Coruña en 1926 (Editorial Lar). Moito despois, en 1970, Xosé Filgueira Valverde rescatou estas letras para ilustrar o seu volume Historias de Compostela (editorial Bibliófilos Gallegos, de Santiago).

 

Castelao ideou unha tipografía galega (coñecida hoxe popularmente como «Letra Castelao») que está inspirada na que aparece, por exemplo, nos linteis do Pórtico da Gloria.

Caderno modelo LUCUS

2,60 

A Muralla Romana de Lugo vista por Blas Lourés en 1990.

 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp.
Capa plastificada de 300 gramos
Encadernado en cola Pur

 

O modelo «Lucus» de caderno literario está ilustrado coa Muralla Romana de Lugo vista polo artista lucense Xesús Blas Lourés (Lugo, 1926-2015) nun debuxo de 1990.

 

Esta ilustración serviu de capa do libro Viaje a lugo. Páginas sobre la ciudad, de Álvaro Cunqueiro, publicado en 2011 por Alvarellos Editora.

 

O lembrado Blas Lourés tamén ilustraría o volume Gran Lugo de nebra (Alvarellos Editora, 2010), de Uxío Novoneyra.

Caderno modelo SEREA

2,60 

Un tesouro mergullado no mar de Urbano Lugrís

 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp.
Capa en cor plastificada de 300 gramos.
Encadernado con cola Pur

 

O Modelo «Serea» de caderno literario reproduce un dos tesouros mergullados no mar evocador de Urbano Lugrís (A Coruña, 1908 – Vigo, 1973). Recollido do libro El tesoro de Punta Herminia y otros textos sumergidos (Alvarellos Editora, 2017).

 

A cor emblemática de Lugrís era o chamado «azul patinir», inspirado nos lenzos do artista flamenco do século XVI Xaquín Patinir.

Caderno modelo SÓS

2,60 

Manuscrito do célebre poema de Manuel Antonio (1926-1927)

 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp.
Capa plastificada de 300 gramos
Encadernado en cola Pur

 

O Modelo «Sós» reproduce o manuscrito do célebre poema de Manuel Antonio (Rianxo, 1900-1930) integrado no libro De catro a catro (1927) que esta editorial publicou, en edición facsimilar, en 2016.

 

De catro a catro é un dos libros de poesía galega máis relevantes de todos os tempos. Está considerado, ademais, coma unha das cimas universais da poesía vangardista.

Caderno modelo XINKGO

2,60 

Follas do Xinkgo biloba do antigo Xardín Botánico de Fonseca (Santiago de Compostela)

 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp.
Capa plastificada de 300 gramos
Encadernado en cola pur

 

O modelo «Xinkgo» de caderno literario reproduce as follas dun Xinkgo biloba, árbore sagrada en Oriente, símbolo de vida, renovación e resistencia. É a especie arbórea máis antiga do planeta, de aí que sexa coñecida como a árbore dos dinosauros, pois conviviu con eles.

 

Un exemplar centenario desta árbore atópase no antigo xardín botánico da Universidade de Santiago, en Fonseca.

CADERNOS LITERARIOS

12,00 

Formato: 8 x 15 cm. | 48 pp. c/u
Capa plastificada de 300 gramos
Encadernados en cola Pur

 

“PACK” CON 5 MODELOS

 

Cinco novos modelos de peto deseñados polo editor Quique Alvarellos. Unha homenaxe á arte, ás letras e a natureza de Galicia coa inspiración de fondo de pintores como Urbano Lugrís ou Blas Lourés, unhas letras capitulares de Castelao, a escrita de Manuel Antonio ou as follas dos xinkgos de Fonseca, en Santiago de Compostela.

 

Todos os deseños parten de material procedente do Arquivo Gráfico de Alvarellos Editora.

 

«Miden o mesmo ca un smartphone, co que forman un tándem perfecto. Tecnoloxía e beleza xuntas».

 

«Eu levo moitos anos usándoos. Pero deseñábaos só para min. Agora quero compartilos. Son cadernos da memoria. Lugares mínimos onde pousar unha idea, unha frase, un poema, un recado, un aviso… E ilos logo numerando quizais e gardando, coma se fosen os capítulos da nosa vida escrita. Así os vexo eu», afirma Quique Alvarellos.

 

Cada caderno ten 48 páxinas e mide 8 cm. de ancho por 15 de alto, perfectos para levar en calquera peto ou bolso.

 

Pódense adquirir por separado (ver cada un dos modelos) ou ben neste “PACK” DE 5.